Debat

Indhold
Skrevet af
  • Udløsning

Hej. Jeg er en dreng på 15 år som har et lidt pinligt problem. Jeg kan ikke få udløsning når jeg er sammen med piger. Forleden var jeg sammen med en rigtig sød pige, og vi blev ved i over en time, hun fik orgasme, men jeg gjorde ikke. Det sker hver gang jeg er sammen med piger, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få udløsning. Jeg har prøvet at onanere, men der kommer heller ikke noget. HJÆLP!!! Kh Lucas

Lucas
    7. feb 2014 kl. 13:02
  • har du prøvet at onaner vis du har kan du prøve igen vis det ikke virker forslå jeg du prøver at søge på nettet om sådan noget det kan jo være du får det du søger Mvh Alexander

Alexander
    7. feb 2014 kl. 18:35
  • Hej Lucas! Tak fordi du deler dine tanker med os herinde. Nogle drenge kan godt være forsinkede med, at få udløsning, det kan f.eks. være hvis de er senere udviklet en andre. Nu ved jeg ikke om du har haft udløsning før, men man kan godt være forsinket med det. Hvis det viser sig, at du ikke har haft problemer med udløsning før, så ville jeg anbefale dig, at søge læge. Det kan godt virke pinligt med hensyn til forældre og hvordan man skal få sagt det, men hellere få det gjort end, at gå og være nervøs. Jeg håber, på det bedste for dig

Sexrådgiveren
    8. feb 2014 kl. 12:01
  • Sexlinien.dk

Hej Lucas. Tak for dit indlæg. Sexfordig har vurderet, at du skal have et fagligt svar fra Sexliniens rådgivere. Det er forskelligt, hvornår der begynder at komme sæd ud af en drengs pik ved onani og sex. Det at der ikke kommer sæd ud, når du onanerer er nok et tegn på, at din krop ikke er begyndt at producere sæd endnu. Men bare rolig, der er ikke noget galt med dig, og det skal nok komme! Drenges kroppe begynder først at producere sæd, når de kommer i puberteten, og det er forskelligt, hvornår det begynder. Det er altså forskelligt fra dreng til dreng, hvornår hans krop bliver klar til at få sædafgang. Derfor kan du tage det helt roligt - det skal nok komme med tiden! Det er også helt almindeligt, at der ikke kommer sæd ud, hver gang en dreng har sex eller onanerer. Hvis du har brug for mere rådgivning i forhold til dit indlæg, er du velkommen til at skrive til Sexlinien på www.sexlinien.dk eller ringe på tlf. 70202266 hverdage kl. 15.00-17.00. Det er stadig muligt at kommentere på dit indlæg, så andre unge kan blande sig i debatten omkring dit indlæg. Med venlig hilsen Sexlinien

Sexlinien
    11. feb 2014 kl. 20:28
  • Jeg tror - ligemeget hvor akavet det er - at du skal tage til lægen, eller snakke med evt. din far...

Klein
    20. feb 2014 kl. 10:43

Din kommentar vil blive vist når (hvis) Sex & Samfund godkender indholdet. Det kan vare et par dage.